Obchodní podmínky akcí

I. Kdo jsme a co děláme

Jsme spolek AKTIVITY NADOHLED, z. s., se sídlem Janáčkova 1590/2, Teplice, zapsaný ve spolkovém rejstříku vedeném u Krajského soudu v Ústí nad Labem v oddílu L, vložce číslo 12994, IČ 10806989. Provozujeme web www.aktivitynadohled.cz a pořádáme pro děti, mládež, dospělé i seniory tábory, volnočasové a vzdělávací aktivity nejen v přírodě (dále jen „akce“).

Těmito obchodními podmínkami stanovujeme pravidla, jak přihlásit účastníka na akci, jak budou probíhat platby, vaše práva a povinnosti, a co dělat v případě nejasností.

Tyto podmínky platí pro jednotlivce i právnické osoby (např. školy, organizace).

II. Jak probíhá přihlášení na akci

  1. Přihlášení účastníka: Přihlášení je možné prostřednictvím webu www.aktivitynadohled.cz vyplněním a odesláním objednávkového formuláře u příslušné akce.
  2. Potvrzení přihlášky: Po přijetí objednávky obdržíte potvrzení na e-mail spolu se zálohovou fakturou. Smluvní vztah vzniká zaplacením celkové částky za akci, pokud není stanoveno jinak.
  3. Doplňující dokumenty: Po potvrzení přihlášky obdržíte další dokumenty (např. potvrzení o bezinfekčnosti, souhlas se zpracováním osobních údajů). Tyto dokumenty je třeba vyplnit a zaslat podle uvedených instrukcí.
  4. Právo na odmítnutí: Vyhrazujeme si právo odmítnout účastníka, pokud jeho účast shledáme jako nevhodnou nebo nebezpečnou pro ostatní. O takovém rozhodnutí budete neprodleně informováni.
  5. Převedení účasti: Pokud se původní účastník nemůže akce zúčastnit, lze jeho účast převést na jinou osobu. Tuto změnu je nutné oznámit nejpozději 7 dní před začátkem akce na e-mailovou adresu aktivity@nadohled.cz. Nový účastník musí splňovat všechny podmínky účasti.

III. Platební a storno podmínky

  1. Cena a úprava plateb: Cena akce je uvedena u každé konkrétní akce na webu. Platba probíhá bezhotovostně na účet č. 2501979949/2010 vedený u Fio banky. Variabilní symbol je uveden na faktuře, ve zprávě pro příjemce uveďte jméno účastníka.
  2. Lhůta splatnosti: Fakturu je nutné uhradit do 14 dnů od vystavení, pokud není uvedeno jinak. V případě prodlení budete vyzváni k úhradě v přiměřené lhůtě. Po uplynutí této lhůty si vyhrazujeme právo přihlášku zrušit.
  3. Storno podmínky: Při stornování přihlášky můžete požádat o vrácení zaplacené částky. Vrácená částka závisí na čase odhlášení:
    • 100 %, pokud se odhlásíte 90 a více dní před začátkem akce,
    • 70 %, pokud se odhlásíte 89–30 dní před začátkem akce,
    • 30 %, pokud se odhlásíte 29–15 dní před začátkem akce,
    • 0 %, pokud se odhlásíte 14 a méně dní před začátkem akce.
    • Poznámka: Při zrušení z důvodů zdravotních je nutné doložit potvrzení lékaře. V případě doloženého onemocnění účastníka vracíme částku poníženou o již vynaložené náklady na organizaci (např. rezervace ubytování, doprava apod.). Výše vrácené částky bude posouzena individuálně.
  4. Vyšší moc: Pokud nelze akci uspořádat z důvodů vyšší moci (např. epidemie, přírodní katastrofy), vrátíme poměrnou částku z ceny akce podle neproinvestovaných nákladů.
  5. Pojištění: Doporučujeme sjednat pojištění storna akce nebo pojištění odpovědnosti za škody, které by mohly vzniknout během akce.

IV. Podmínky účasti a vyloučení

  1. Změna podmínek: Vyhrazujeme si právo na změnu podmínek akce (např. místa konání, programu), pokud to vyžadují neočekávané okolnosti. O změnách vás budeme včas informovat.
  2. Vyloučení účastníka: Můžeme vyloučit účastníka před nebo během akce, pokud:
    • nedodá správné údaje o zdravotní způsobilosti nebo jiné dokumenty,
    • porušuje táborový řád nebo pokyny organizátorů a přes upozornění nenapraví své chování,
    • požívá alkohol, cigarety nebo jiné návykové látky,
    • svým chováním ohrožuje ostatní účastníky.
  3. Povinnosti při vyloučení: Při vyloučení hradíte náklady spojené s ukončením účasti. Zajistěte odvoz účastníka do 24 hodin od oznámení. Pokud tak neučiníte, zavazujete se uhradit náklady na náš zajištěný odvoz.
  4. Speciální potřeby: Pokud má účastník specifické potřeby (např. alergie, zdravotní omezení), je povinností přihlašovatele tuto skutečnost oznámit nejpozději 30 dní před začátkem akce.
  5. Zajištění náhradníka: V případě, že přihlášený účastník nemůže nastoupit na akci, lze zajistit náhradníka. Tento záměr je nutné oznámit písemně nejpozději 3 dny před začátkem akce, přičemž nový účastník musí splňovat všechny podmínky účasti.
  6. Odpovědnost za věci účastníků: Za ztrátu, poškození nebo odcizení osobních věcí účastníků během akce nenese organizátor odpovědnost, pokud nebyly uloženy na místě k tomu určeném (např. trezor).
  7. Odpovědnost za škody: Účastníci (resp. jejich zákonní zástupci) nesou odpovědnost za škody způsobené na majetku organizátora nebo třetích stran během trvání akce. Náhradu škody je nutné uhradit v plné výši.
  8. Přerušení akce účastníkem: Pokud účastník z vlastní vůle nebo na žádost zákonného zástupce přeruší účast na akci, nemá nárok na vrácení účastnického poplatku. Výjimky jsou řešeny individuálně na základě závažnosti situace.
  9. Dodatečné platby: Dodatečné náklady spojené s neplánovanými situacemi během akce (např. lékařská péče, speciální doprava) hradí zákonný zástupce účastníka na základě doložených výdajů.
  10. Zdravotní problémy během akce: V případě zdravotních problémů účastníka během akce bude neprodleně kontaktován zákonný zástupce. Organizátor zajistí první pomoc a případně převoz k lékaři.

V. Ochrana osobních údajů

  1. Vaše osobní údaje zpracováváme za účelem organizace akce a v souladu s GDPR. Podrobnosti najdete na www.aktivitynadohled.cz.

VI. Reklamace a řešení sporů

  1. V případě nespokojenosti s poskytovanými službami nás kontaktujte e-mailem na aktivity@nadohled.cz. Reklamace budou vyřízeny bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od obdržení podnětu.
  2. Pokud nebudete s vyřízením reklamace spokojeni, můžete se obrátit na Českou obchodní inspekci (www.coi.cz).

VII. Pravidla pro digitální materiály

  1. Během akce mohou být pořizovány fotografie nebo videa pro propagační účely spolku AKTIVITY NADOHLED. Pokud s tímto nesouhlasíte, informujte nás písemně před začátkem akce.

VIII. Kontaktní osoba

  1. Po dobu trvání akce bude na uvedeném telefonním čísle k dispozici kontaktní osoba, která zodpoví dotazy nebo řeší případné situace.

 

Podmínky platí od 1.1.2025.

Pokud máte k obchodním podmínkám dotazy, neváhejte nás kontaktovat na aktivity@nadohled.cz.